LiveZilla Live Chat Software

شرکت آریا نت اباذر دارنده مجوز servco به شماره52-95-100 از سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی

سوالات متداول

سوالات متداول

چگونه می‎توانم میزان ترافیک مصرفی اینترنت Wireless خود را ببینم؟

در ابتدا وارد سایت آریانت می‎شوید و در قسمت ورود کاربران وایرلس، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید در قسمت میزان مصرف بر روی سوابق اتصال کلیک کرده تا جدول گزارش مصرف اینترنت پرسرعت خود را مشاهده می‎‎نمایید.

قرارداد ( یا ترافیک ) اینترنت وایرلس من به اتمام رسیده است. چگونه می‎توانم آن را تمدید نمایم

وارد سایت آریانت شوید و در قسمت ورود کاربران وایرلس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و در این قسمت نسبت به تمدید سرویس اینترنت وایرلس اقدام نمایید همچنین شما می توانید برای تمدید به صورت حضوری به دفاتر نمایندگی شرکت آریانت مراجعه نمائید.

آیا chat تصویری و استفاده از نرم افزارهای صوتی و تصویری نظیرviber و باز کردن سایت های مختلف و استفاده از فیلتر شکن و یا دیدن فیلم یا ویدیوی آنلاین از حجم ترافیک اینترنت کم میکند؟

بله. استفاده از موارد فوق از حجم ترافیک سرویس اینترنت کم می‎کند.

من قرارداد اینترنت وایرلس خود را امروز شارژ کرده ام اما اکنون که چک میکنم 200 مگ از ترافیکی که من خریداری کرده‎ام کسر شده است دلیل آن چیست؟

ما از شارژ موقت در قرارداد اینترنت قبلی استفاده کرده اید و زمانی که قرار داد جدید تمدید می‎کنید، میزان ترافیکی که روی سرویس وایرلس شارژ موقت مصرف کرده اید از قرارداد جدید شما کسر می‎شود.

من چند روز به اتمام مهلت قرارداد سرویس اینترنت وایرلسم باقی مانده و به علت تمام شدن ترافیک، ترافیک اضافه خریداری کرده ام.اگر ترافیک من تا پایان قرارداد باقی بماند.آیا این ترافیک سوخت می شود؟

در پایان قرارداد دوره ای سرویس اینترنت وایرلس کاربر اگر از ترافیک این قرارداد مقداری باقی بماند به دوره بعد انتقال نمی یابد و همچنین اگر کاربر ترافیک اضافی خریداری مقدار ترافیک باقیمانده به دوره بعد انتقال نمی‎یابد.

چرا با اینکه هیچ فایلی دانلود نکرده ام اما ترافیک اینترنت وایرلس من به اتمام رسیده است؟

برای این که دانلود کردن تنها دلیل کسر ترافیک نیست و .هر گونه ارسال و دریافتی نظیر باز کردن سایت یا مشاهده فایلهای تصویری و یا گوش کردن به فایلهای صوتی به صورت آنلاین باعث کسر ترافیک می‎گردد. chat تصویری و استفاده از نرم افزارهای صوتی و تصویری نظیرviber و باز کردن سایت های مختلف و استفاده از فیلتر شکن و یا دیدن فیلم یا ویدیوی آنلاین از حجم ترافیک اینترنت کم میکند.

امروز آخرین روز قرارداد سرویس اینترنت وایرلس من است و قرارداد خود را تمدید کرده ام اما قرارداد تمدید شده، هنوزبرای من فعال نشده است؟

قرارداد قبلی سرویس اینترنت وایرلس شما تا چند ساعت دیگر ادامه دارد و تا آن زمان قرارداد شما به عنوان ذخیره می ماند و از آن ساعت به بعد می‎توانید با خاموش روشن کردن رادیو قرارداد جدید را فعال نمایید اگر قبل از زمان اتمام قرارداد قبلی، ترافیک مصرفی شما به پایان برسد با یک بار روشن خاموش کردن رادیو می‎توانید از حجم خریداری شده استفاده نمایید

من کلمه عبور ( پسورد ) خود را در سایت تغییر دادم اما چرا دیگر به اینترنت متصل نمی شوم؟

مانیکه پسورد خود را در سایت تغییر میدهید اگر ارتباط شما به صورت اتوماتیک (بودن وارد کردن یوزر و پسورد) برقرار میشود دو حالت وجود دارد حالت اول اینکه کانکشن شما در اکسس پوینت باشد که در این حالت باید پسورد تنظیم شده در اکسس پوینت نیز تغییر کند و در حالت دوم اینکه کانکشن در رادیو شما تنظیم شده باشد که در این صورت به واحد پشتیبانی جهت تغییر پسورد در رادیو اطلاع داده شود.

باتوجه به اینکه اینجانب مدارک مورد نیاز برای پهنای باند بیشتر از 128kb به شرکت محترم ارایه دادم خواهشمند است اشتراک های بالای 128 را برای اینجانب موجود فرمایید.

----

در زمانی که شارژ ما تمام میشود باز هم میتوانیم به صورت آنلاین شارژ کنیم؟

ا تمام شدن تعرفه شما، به صورت اتوماتیک ورود به پنل کاربری برای شما نمایان خواهد شد و همچنین شما با وارد کردن IP مربوطه (185.110.28.3) نیز میتوانید وارد پنل کاربری خود شده و خرید آنلاین انجام دهید.

 

ارسال شده در : 11 دی 48 توسط : مجموعه: پشتیبانی خواندن 6846 دفعه
آریانت

شرکت آریانت اباذر بامسئولیت محدود ازسال ۱۳۸۹ فعالیت خود را درزمینه فناوری اطلاعات وارتباطات و با هدف ” تلاش برای بهترین شدن” شروع کرده و همواره مشتری مداری را به عنوان یک اصل، سرلوحه کارخویش قرارداده است . به همین منظور این شرکت همواره تلاش می نماید تا بهترین وبه روزترین محصولات وخدمات در زمینه ICT رامطابق با استانداردهای بین المللی در اختیار مصرف کنندگان بازار داخلی قرار دهد. موضوع فعالیت این شرکت شامل تهیه کلیه کالاهای مورد نیاز در زمینه ICT، از قبیل سخت افزار، نرم افزار، تجهیزات شبکه و سیستم ها ی مخابراتی و همچنین طراحی، اجرا، نصب، راه اندازی و مشاوره در کلیه امور مرتبط با پروژه های ICT می باشد .

محتوای بیشتر در این بخش:

درخواست نمایندگی

صدای مشتریان

تعرفه ها

فرصت های ویژه

فروشگاه تجهیزات

شرکت آریانت اباذر با سهامی خاص ازسال ۱۳۸۹ فعالیت خود را درزمینه فناوری اطلاعات وارتباطات و با هدف ” تلاش برای بهترین شدن” شروع کرده و همواره مشتری مداری را به عنوان یک اصل، سرلوحه کارخویش قرارداده است . به همین منظور این شرکت همواره تلاش می نماید تا بهترین وبه روزترین محصولات وخدمات در زمینه ICT رامطابق با استانداردهای بین المللی در اختیار مصرف کنندگان بازار داخلی قرار دهد.

گواهی ارائه خدمات ارتباطی ثابت

اطلاعات تماس آریانت

تهران: خیابان دکتر فاطمی روبروی سازمان آب پلاک 229 طبقه 8 تلفن :88984677-021

خوزستان: بند ر ماهشهر-ناحیه صنعتی-خ پیروز-کوچه بوشهری-مجتمع رویال-طبقه دوم تلفن: 5205-061

بهبهان: خیابان پیروز - روبروی مسجد دوازده امام - طبقه فوقانی شیرآلات آرتین تلفن: 0039-52820029-061

سردشت: خیابان شهید غلامپور - نبش خیابان شهید کوهی

تماس: 91005205-061

تماس: 91070808-021

تهران:88984677-021

بهبهان:0039-52820029-061

خبرنامه آریانت

با عضویت در خبرنامه آریانت از جدید ترین اطلاعیه ها و خبر های شـرکت در ایمـیل خود با خـبر شوید فـقط کافی است پس از ثبت ایمیل خود یک ایمیل تائیدیه دریافت می کنیدو پس از فعال سازی آن در خبرنامه ما مشترک هستید